elmélkedés

2012.02.04. 23:46

Ma este van. azon nap estéje, amikor eldöntöttem hogy tovább írom a blogom.

Odakinn már elállt a hó. Sok jó képet készítettem. Meg vagyok elégedve a mai teljesítménnyel, bár holnap masszívan ártérben bóklászós fotónap lesz. Pár óra legalábbis.

Más.

Regisztráltam Tumblr-re, ezentúl a fotóim ott is meg fogom osztogatni.
Kicsit bántott hogy a héten már sokadjára Shanes-szal annyit tudtam csak beszélni, mint egy dadogó hód, és bár mondta hogy nemsokára lesz, késő estig nem is láttam. Tegnap jót tett a lelkemnek, de visszatérni már nem láttam - bár lehet elkerültük egymást-.

Remélem az elmém nem bomlik majd meg olyan gyorsasággal, mint amilyen tempóban az életem alkotom és a jövőm... jövőnk. Mert kell hogy magam maradjak mielőtt beüt a Krach!

De ez a holnap zenéje.

A Máé pedig ez:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr754067016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása