Fotózás előtt!

2012.02.05. 14:06

Hoi!

No felkeltem, kialudtam azt ahogyan tegnap felidegelt a LoL, és várom hogy Rebeka befejezze a fürdést. Aztán én magam is megfürdök harapunk valamit és kitámolygunk fotózni kicsit a jó levegőre. Aztán a fél délutánom a fotók csinosításával és mindenhová felpakolásával fog telni. De lehet írok is majd valamit. Egész jó kedvem van. Sajnálom, hogy a tegnapi őrületem nem ihlette meg a csillagtestvérpárom, hogy beszélgessünk egy keveset játékon kívül is, de hát a végén olyan ideg voltam, jogos hogy megijedtek! :D

Kellett viszont már egy ilyen kaotik. Valószínűleg az tette fel a pontot, mikor LooSeR felhívott szkájpon és majd egy órát beszéltem velük úgy, hogy láttam is őket. Hiányoznak, de legalább már jobb helyen vannak..csak ne ártson meg Neki a nagy gályázás :S

Na mindegy. Előbb-utóbb engem is elkap a világ...vagy én magam. és hogy a Die Hard 3-ból idézzek: "Ez egy reménytelen hajsza az idővel!" - Zeus(Samuel L. Jackson)

Szép napot. még jelentkezem.

-TharBael Out!- 

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr194067940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása