Friss kelés után

2011.05.19. 10:11

Nnnno.

Felébredtem már egy ideje el is végeztem pár dolgot. Lassan fürödni kéne mert büdös vagyok mint egy dög, és jólesne elmerülni és rendezni a gondolataim. Jó este volt, sokminden új ötletet hozott a beszélgetés Frodóval, meg G-Me vel, csak az a veszekedés nem kellett volna Vele. Annyira felesleges volt. én sem úgy reagáltam ahogy kellett volna, Ő meg rátett a lapáttal. a közepén fogtam magam lelőttem a gépet és alvás. 

Ma lehet lemegyek a tiszapartra, ha lecseréltem a zenéim amiket hallgassak, és forgatókönyvelek egy kicsit. meg az üvegeshez is el kell ugrani. sebaj.

Enni kéne valamit. majd megoldom. csak lassan forog az agyam.
Remélem még beszélek Vele. majd elválik.

Egyelőre ennyi, még jövök. ;)

Out!

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr492916135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása