Egy kis Paddy-s utórezgés :D

2011.05.21. 05:38

Hellóka!

Reggel 5:15 van most estem haza és lassan írok mert közben reggelizem :D 
Na megvolt.

gondoltam írok pár sort életem leg fantasztikusabb koncertjéről, mely vetekedik a Debreceni Eluveitie koncerttel... Ott nem voltak barátaim. itt igen. Megérkezem. Tamás és exe várnak. egész este pörgünk, meghívtak két és fél sörre, meg ami épp a konci alatt Tamás kezében volt néha dézsmáltam :D 8 ra van írva az esemény, 9re odaérek semmi. FB-n 1O re mondták hogy kezdenek fiúk, alig kicsivel fél 12 után el is kezdődött. 2ik sor ismét. első szám alatt valaki két talppal a hátamba rúg.. na akkor Csillát kimenekítve ki a szélre. Találkoztam Judittal, meg a raszta sráccal aki  ismer engem de én Őt nem :D Király. majd minden számot kívülről telitorokból éneklek, de a Fuck You I'm Drunk alatt kimegyek megpróbálom felhívni Shanest... nem veszi fel. mindegy go vissza épp a Wicked Suicide megy. többen elestek a konci alatt, én egyszer sem. pedig sok pogózó paraszt volt. utsó Szám a vissza előtt, Auld Lang Syne... mellettem pörgő vörös csajt mondom: "szabad egy táncra?" egymásba karolva csápolunk a lassú számra, majd otthagyom :D Újabb ingyen sör. Találkozom egy nővel aki ismeri nővérem és sógorom... hopp. mik vannak :D
Erre a pultnál kibe botlok? ÁDÁM-ba. félévente egyszer találkozunk. vesz nekem sört, amit sosem iszok meg de erről később :D
Hátramegyünk, közben Tamást próbálom exével összehozni. Juditot pedig lefröcskölöm vizes kézzel :D mosoly ezerrel :D Előtte azért még összehaverokodm Sonny-val a harmonikással, és dumálok vele, majd később Paddy-val is az énekessel, hogy ha betom őket szervezni jöjjenek egyetemi sörünnepre...kitudja. nagyon rendesek és kedvesek voltak, pedig már most sztárok de poénban nagyon ott vannak és egymást hecceltük...teljesen jó volt. na vissza mert Ádámék már várnak... Ádám bemutatja a barátnőjét. illenek egymáshoz. egészséges csapat. ott van még az asztalnál a szőke aki nyomozó akar lenni , A srác aki minden csajt seggbe b@szna, meg a srác aki alszik. Nagyon jól elvagyunk, Ádám első mozdulattal kicsapja a Whisky-jét bele az ölembe... Innen a tételmondat: "Benedvesedett az alsógatyám...ragadnak a heréim!" - Mindezek után elveszi a söröm amit nekem vett...és soha nem kaptam aznap újat. :D sebaj. kibékítem őket smárolnak... és egyvalaki jár a fejemben. úgy mint egész este. és mosolygok és boldog vagyok a magam módján. Ádám közben kifejti, hogy én egy jóságos manó vagyok, innen az ötlet, hogy Én egy Leprechaun vagyok, és lesz zöld cilinderem, öltönyöm, meg nadrágom is hozzá (ja és a zsebemben lesz egy összehajtogatott szivárvány aminek a tövénél ülök és várok arra aki vár a csodámra...) :D 
Lassan záróra, szőkenyomozó,Julcsi és az "Ura" Ádám meg Én, lelépünk kajálni. vesznek a budinál pitás gyrost én nem kérek. szét oltjuk szőkenyomozót Ádámmal...mert a csaj hülye, de csak mert nem akar látni. Közben Ádám kifejti, hogy én tényleg egy csoda vagyok. amit soha senki nem értékel eléggé...pedig egyszerű lenne. Mindezek után villamoson még Juditékkal is összetalálka, átsétálok a még csak épülő Hídi vásáron, mosolygok, dúdolok, Rá gondolok és az estére, Jó embereket ismertem meg a saját izzadtságomban fürödtem meg, és leöntöttek, ragad a herém és álmos vagyok, megittam egy csomó ingyen sört meg némi valami kék koktélt, sokat beszélgettem berekedtem a koncert végigüvöltéssel, Lehet szervezek Paddy koncertet és sokat nevettem. És most egy jót alszok evvel a számmal a szívemben.

"Thanks For The BitterSweet Booze!" ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr602920667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása