Shattered Dreams

2012.09.07. 00:41

Hoi!

Köszönet először is azoknak, kik sosem próbáltak megérteni, és nem vették a fáradtságot, hogy mélyen megértsék mik zajlanak bennem. Ti a könnyebbik utat választottátok. Szerencsétek. Kivételesek vagytok.

És Hozsánna azoknak, kik állták a próbát és megjárták velem az utat. Hegedűs László és Egeresi Lilla, Fazekas Ádám és Mellár Judit,Papp Zoltán,Szojka Ádám,Sipics Dávid, Sarusi Kis János, Keller Zsolt és Fekete Csanád. Drága nővérem és édesanyám. Az igaz emlékek fakulhatatlanok. Nektek pedig én köszönöm. :)

Nem így akartam volna kezdeni az ismét (immáron második) feltámasztását a blogomnak. Ám mégis jobb így. Változik a világ. Változtam...változom jómagam is. Vannak részek, melyek úgy elérhetetlenné váltak bennem, mint Arithon S'Ffalenn számára a mágikus képességei. Szeretném ezeket visszakapni. Újra azon a régi úton járni. Az évek alatt rengetek minden siklott kényszervágányra. Ám jön majd a Gear Second, mint Ádámnak a kettőpontnulla. Talán egy új ígéretföldjén tapodok majd lassan. Nemtudni. Féltem a változástól. Féltem a tükörbe nézni. Olyan romos állapotban magam viszontlátni. Mindennek van oka viszont. Talán még újjá éledek, ha eléggé küzdök.

Új hajnal, új remény, új egyén! Vagy inkább egy Új Én!


A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr344760444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása