Némaságból előtörve

2011.08.27. 08:24

Hoi!

már megint jó ideje nem írtam, de sebaj. Nos. a múlt hét szombattal kezdeném eseménydús hetem leírását :D

Szombaton hazamentem és otthon voltam hétfőig. a 2O-i tüzijátékot pont úgy látuk, ahogy kell. beültünk az ifjúsági ház mellé és pont fölénk lőtték mindet. varázslatos volt. A hétvége többi része pihenéssel telt, bár a végére egy nyomasztó helyzet kialakult, otthon is csak teher vagyok...nincs pénz. Kedden aztán elküldtek paprikát szedni szeged mellé. összehaverkodtam pár arccal, leégtem mint a szemét és nagyfokú izomlázat kaptam, de megérte :D
Ím egy kép a légésem fokáról:

 


csütörtök-péntek ott melóztam ahol Laci lakótársam, dobozolni kellett, egyfajta Örkény-Tóték stílus könnyű élvezhető...jó :D

Ma délután is megyek, este meg néminemű ivászatra lehet számítani...fasza lesz :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr303183301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása