You Know I'm right

2011.05.27. 03:46

Soha senki nem fogja elismerni. aki vagyok. és mindig háttérben maradok.

jobb az életem mint másoknak. rosszabb mint megint másoknak. de amúgysem vagyok lényeg. soha. senkinek. magamnak sem.
Senki nem fog ismerni mert senki nem akar megismerni. oké felébredve és átolvasva ez messzemenőleg egy féligazság. nyavikolok egy sort, jólesett, de igazából kialudtam... ez mindig így lesz amíg valami vagy valaki meg nem bizonyosítja bennem... de ez meg majd elválik.

Mert ez vagyok. túl bonyolult...és túl sok. na jó ez igaz :D
Sem nyílt, sem egyszerű, sem metál, sem hiphop, sem blekmetál, sem grájndkór, csak simán aki vagyok.... semmi senki és jelentéktelen. bár néha meg pontosan minden és mindenki.
ezt be akartam sok helyre másolni(már a zenét)....a szám sok számomra fontos embernek a személyére igazzá tehető, de annyira nem feltétlen lényeges... Az egyik ilyen sor " Nothing Really bothers Her, She Just want to Love herself..."

Rám peidg Inkább egy másik sort érzek igaznak: I AM NEVER FAIL TO FALL!!!!!

Így megyek és pusztulok...ahogy kell...érdektelenül...csodákkal telve... értetlen szemek és elmék által majdnem megkövetve! Azóta felébredtem és érzem ez a nap is így fog telni.

Szóval kissé kiakadtam, de inkább csak kiabálok hogy meghallgassanak, megértsenek vagy úgy érezzem... és hogy figyeljenek rám amikor szeretném. Ennyi :)

-OUT-

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr442935752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása