A duplakettő

2011.08.14. 11:39

Üdvözletem.

Több mint egy hónapja nem jártam erre, de most megragadtam a billentyűzetet, és úgy döntöttem leírom az elmúlt két napot. mert varázslatosak voltak.

- Péntek - 
 

Pénteken töltöttem a 22ik születésnapomat. Számomra a kettes, elég jelentőségteljes szám, így a "duplakettő" is. Nagyon durván indult.Hajnal fél 2 kor Lyque felhívott, hogy felköszöntsön, bár alig emélkszem rá, mivel nagyon fáradt voltam, meg reggel 5kor kellett kelnem, mert elvállaltam egy 4órás munkát a mosodában. Már épp a nadrágomat vettem volna, amint Laci "LooSeR" lakótársam kiront a szobájukból: "Balu azonnal gyere gyorsan iszonyat  nagy cink van". egyből belémszállt az aggodalom, ám mikor bementem, csak az ajándékom adták át a barátnőjével közösen. Egy fa nyeregtáska-hengerbe rejtett merítéses papírtechnikájú papíros volt. Amolyan régi fóliáns vagy tekercs érzetet keltett. rajta volt felül a fejem egyfajta karikatúrája, csomó kis sírkő között. majdan angol szöveggel egy hivatalos, államilag elismert Diploma szövege, így lettem én Dr.Prof. Vass Balázs Grandmaster Gravedigger. :D Ennek egy sztorija van, még előző hétvégén boltba menve Lacival, megálmodtuk az OKJ-s sírásó szakot. innen jött az ötletük.
Mindezek után a melóban mindenki kedves, rendes volt velem, semmi sem idegelt és az idő is gyorsan telt. Sőt még mikor indultam volna haza meg akartak kérni, hogy maradjak még két órát, de nem tudtam, mert ebédre voltam "hivatalos". ígyhát hazajöttem, és Laciékkal egy kellemes beszélgetés után Rebivel nyakunkba vettük a várost és elindultunk anyujához. Ott egy jó forró tyúkhúsleves után következett a régen áhított rántott karfiol sült kruplival. mondanom sem kell félholtra ettem magam. Ezekután emésztés közben lepett meg a barátnőm, átadva ajándékom. George R.R. Martin Trónok harca című majd kilencszáz oldalas regényével, amit még egy másfék hónappal azelőtt néztema plázában hogy dejó lehet... PEdig mondtam Neki, hogy ne költsön Rám sokat...kemény 4ezer volt a könyv :S Feladta a leckét. de már majd a hatvanadik oldalnál tartok.
Ebéd után elindultunk haza. alig tudtam menni úgy tele voltam. De valahogy csak hazajutottunk. Eztán kezdődött csak a móka. Laci addigra már elment dolgozni, de megbeszéltük, hogy este ünneplés lesz mégha éjfélkor is ér haza. Így addig kis relax volt meg olyan 1O óra felé besett Kóóbász is. egyre halmozódtak a jó dolgok ^^
Közben szép lassan gyűltek a Facebook köszöntések is, nagyjából 7O embertől kaptam ilyen olyan köszöntéseket :)
Msn -n pedig Helénával és Shanessel is jókat beszélgettem. ez is pluszt adott az estéhez.

Éjfélkor beesett Laci és elkezdődött a masszív piálás. nagyjából 2-3 óra felé Kóóbász elterelt de addig volt kajálás, "Lárpúrlár" halgatás, meg hasonlók. aztán a Lányok is bekómáztak, így a napfelkeltét Lacival ketten néztük végig az erkélyen. :) Jóóóféle volt. aztán jött az alvás.

 - Szombat - 

Szombat alapból délben keltem, és sietősen mindenki megfüdrött, mert 2től bizony buborékfújás volt tervben. Már pénteken megvettük hozzá a buborékfújókat, úgyhogy semmi sem állhatott a móka elébe. Odaérve láttuk, hogy van egykét furcsa szerzet, de szemet hunytam felette, mégha bunkó és eléggé nyers viselkedésűek is voltak. bár arózsaszín cybergót csaj még nálam is eléggé szétverte a biztosítékot -.- :D
Nem sokáig voltam bubifújni, Laciékkal már elterveztük, hogy elmegyünk hambizni egyet, majd pedig felkeressük a billiárdos kocsmát, amit előző héten szombaton nem tudtunk. :D
A hambi a Tisza-Parton fenséges volt, majd a hosszas gyalogtúra után rájöttünk, hogy múlt héten a nagy részeg kóborlásban csak 5O m el tovább kellett volna menni. A billiárd meg volt egyébként átkozva, a csíkos 12 es sem akart sehova lemenni, de amit a feketével műveltünk a végén az cudar volt. mindenki mellélökött, körbeautózta a fehér és hasonlók. a végén hogy már tudjunk Fruit Runolni, sikeresen belöktem a saját lyukunkba a feketét, nyerve evvel a meccsset. Onnan hazafelé indultunk de a Ligetben megálltunk bubit fújni megintcsak és készült pár hatalmas kép :D nagyon jók lesznek én már érzem.
Este mikor hazaértünk Laciék nekiálltak filmezni, Rebekám kockult kicsit, én meg kitakarítottam a konyhát ><' . Majd kaptam egy nagyonis jó hátmasszázst, és el is jött a csicsika ideje. 

Mindent összevetve ez a hétvége fantasztikus mementója lett a 22ik születésnapomnak. Köszönet érte mindenkinek.

U.I.: az ajándékokról és a két napról fényképalbum fog születni a napokban Facebookon,Goggle+-on meg ha megtudom vhogy csinálni akkor Twitteren ! ^^

Kobak, és Szép Napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://tharbael.blog.hu/api/trackback/id/tr663152289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása